Індивідуальний план роботи
вчителя початкових класів
Покровського ЗЗСО І-ІІ ступенів
Демідової Людмили Володимирівни
на час карантину (з 12.03.2020р. по 29.05.2020р.)
№ п/п |
Дата |
Режим роботи (на
робочому місці, дистанційно) |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітка |
1. |
12.03. 2020 |
На робочому місці |
1.Бесіда – інструктаж про запобігання та збереження здоров'я під час
карантину з батьками та учнями . 2. Коригування календарно -
тематичного планування уроків. 3.Складання плану-графіка
самоосвіти та елементів дистанційної роботи під час призупинення освітнього
процесу.
|
8.00 –9.00
9.00 - 11.00 11.00 – 14.00 |
Пошукова робота в
мережі Інтернет.
|
2. |
13.03. 2020 |
На робочому місці |
1. Підготовка матеріалів до
занять з другокласниками ( НУШ ) 2. Упорядкування папки виховних заходів
класного керівника |
8.00 – 11.00
11.00 – 14.00 |
Пошукова робота в
мережі Інтернет.
|
3. |
16.03. 2020 |
На робочому місці |
1.Добірка цікавої літератури для читання під час
карантину . 2.Інформація для дітей та батьків «Як запобігти
коронавірусу?» ( Розміщення в групі соціальної мережі Viber) 3. Інформування батьків про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати
батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення»
https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya |
8.00 – 11.00
11.00 –12.00
12.00 - 14.00 |
Пошукова робота в
мережі Інтернет.
|
4. |
17.03. 2020 |
На робочому місці |
1. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки
знань школярів 2.Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ 3. Опрацювання фахової літератури Знайти казку пр. коронавірус . https://www.youtube.com/watch?v=JabqebPDwSs
Перегляд вебінару «Синдром
гіперактивності і дефіциту уваги в учнів» https://vseosvita.ua/webinar/sindrom-giperaktivnosti-i-deficitu-uvagi-v-ucniv-151.html |
8.00 – 10.00
10.00 –11.00 11.00 - 12.00
12.00 – 14.00 |
Пошукова робота в
мережі Інтернет.
|
5. |
18.03. 2020 |
Дистанційно |
1
Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber). 2. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного
навчання. 3. Онлайн консультації з батьками та учнями з питань
дистанційного навчання. 4. Проходження дистанційного курсу на платформі
Prometheus «Критичне мислення для освітян» Для учнів . Перегляд відеоролика « Дізнайся про свою
силу» https://www.youtube.com/watch?v=h6Pk5TFoB8I Перегляд вебінару «Розвиток
соціальних навичок у дітей: ігри та вправи» https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-socialnih-navicok-u-ditej-igri-ta-vpravi-147.html |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Завдання: ЯДС С. у підручнику опрацювати ,
62 - 63 Математика с. 88 Укр мова с. 75
https:// www.youtube.com/ watch? v=qxqqMbTscMc
|
6. |
19.03. 2020 |
Дистанційно |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна
мережа Viber) 2..Онлайн -
консультація для батьків. ( Навчання в дистанційній формі) 3. Підготовка матеріалів до онлайн - уроків . 4.Проходження
дистанційного курсу на платформі Prometheus «Критичне мислення для освітян» |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Укр мова с. 76
Математика с .89 Читання с. 116 -
117 |
7. |
20.03. 2020 |
Дистанційно |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна
мережа Viber) 2. Упорядкування папки виховних заходів класного керівника 3. Підбір матеріалу до занять. Розміщення завдань для учнів. (соціальна мережа Viber) 4. Дистанційна онлайн- консультація. 5. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій. 6. Виготовлення дидактичного матеріалу. 7. Проходження
дистанційного курсу на платформі Prometheus «Критичне мислення для освітян» |
8.00 – 8.40
8.40 – 10.00
10.00 – 11.00
11.30 -12.00
12.00 – 12.30 12.30 – 13.00
13.00 – 14.00 |
Укр мова с. 77
Математика с. 90
Читання с. 118
Дизайн і технології Перегляд
відео Як зробити захисну маску від вірусів своїми руками. Веселі саморобки
https://www.youtube.co m/watch? v=eP2XUfZQMac |
8. |
23.03. 2020 |
Дистанційно |
1.Розміщення
завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber) 2.
Корекція виховного плану на ІІ семестр. 3 . Підбір матеріалу до занять. Розміщення завдань для учнів. (соціальна мережа Viber) 4. Дистанційна онлайн- консультація. 5.Проходження дистанційного курсу на платформі
Prometheus «Критичне
мислення для освітян»
|
8.20 – 8.40 8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
ЯДС с. 65 -66 Математика с.91 Читання с. 119 |
9. |
24.03. 2020 |
Дистанційно |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа
Viber) . 2. Індивідуальні онлайн - консультації
для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Виготовлення
дидактичного матеріалу. Виготовлення
шаблону для інтерактивної вправи на розвиток критичного мислення «Fishbone». 4.Проходження дистанційного курсу на платформі
Prometheus«Критичне мислення для освітян»
|
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
ЯДС с.67 https:// www.youtube.com/ watch? v=wRcxTxuKEAc
Укр мова с. 78 Читання с. 120 |
10. |
25.03. 2020 |
Дистанційно |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна
мережа Viber) 2.Опрацювання
додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та
наукового рівня у початкових класах. 3. Добірка
матеріалу до свята Великодня у школі. Гаївки. 4.Проходження
дистанційного курсу на платформі Prometheus «Критичне мислення для освітян» |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00 11.00 – 12.00 12.00 – 14.00 |
ЯДС с.68 -69
Укр мова с. 79 Читання с. 121
Математика с.92 |
11. |
26.03. 2020 |
Дистанційно |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна
мережа Viber) 2.Перегляд
інформаційно-методичної літератури «Розвиток критичного мислення молодших
школярів». 3.Виготовлення дидактичного матеріалу. 4.Проходження
дистанційного курсу на платформі Prometheus «Критичне мислення для освітян» |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Укр мова с. 80 Переглянути
відео:
https://www.youtube.com/watch?v=E5g3SU8DA08 Читання с. 122
Математика с.93 |
12. |
27.03. 2020 |
Дистанційно |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа
Viber) 2.Підготовка до
онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі. 3. Підготовка
дидактичних різнорівневих завдань. 4.Проходження
дистанційного курсу на платформі Prometheus «Критичне мислення для освітян» |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00 12.00 – 14.00 |
Укр мова с. 81 Читання с. 123
Математика с.94 Дизайн та
технології с. 64 |
13. |
29.03. 2020 |
Дистанційно |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber) 2. Опрацювання фахової літератури 3. Опрацювання науково- методичних рекомендацій. 4.Проходження
дистанційного курсу на платформі Prometheus «Критичне мислення для освітян» |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00 11.00 – 12.00 12.00 – 14.00 |
Укр мова с. 82 ЯДС с. 70 -71 https://www.youtube.com
/watch? v=SFl0WWz35uQ Читання с. 124
Математика с.95
|
14. |
30.03. 2020 |
Дистанційно |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber) 2.
Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного
розвитку здобувачів освіти НУШ» 3.Онлайн- консультації з батьками учнів 4. Проходження
дистанційного курсу на платформі Prometheus «Критичне мислення для освітян» Перегляд майстер-класу «
Інтегрований підхід у навчанні молодших школярів»
https://www.youtube.com/watch?v=jGHbp9i1J3A
|
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
ЯДС с. 71 -72 Читання с. 125
Математика с.96
|
15. |
31.03. 2020 |
Дистанційно |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber) 2.Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 2 класі 3.Опрацювання додаткової науковопопулярної літератури
для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.. 4.Проходження
дистанційного курсу на платформі Prometheus «Критичне мислення для освітян» |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00 11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
ЯДС с. 74 Читання с. 126
УКр. Мова с. 83 |
16. |
01.04. 2020 |
Дистанційно |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber) 2. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та
наочністю. 3. Продовжити розробляти та
підбирати матеріали для цікавого дистанційного навчання
школярів 4.Онлайн-
консультації з батьками учнів |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
ЯДС с. 75 -76 Читання с. 127
Укр. мова с. 84 Математика с. 97 |
17. |
02.04. 2020 |
Дистанційно |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна
мережа Viber) 2. Опрацювання
додаткової науковопопулярної літератури для підвищення теоретичного та
наукового рівня у початкових класах 3. Продовжити
розробляти та підбирати матеріали до
тематичної перевірки знань школярів |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
Читання с. 128
Укр. мова с. 85 Математика с. 98 https://www.youtube.com/watch?v=bMwm9XIdkLE
|
18. |
03.04 2020 |
Дистанційно |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна
мережа Viber) 2.
Коригування календарно - тематичного планування уроків. 3.Онлайн
консультація для батьків 2 класу (
Навчання в дистанційній формі ) |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00 11.00 – 14.00
|
Укр мова с. 86 Читання с. 129
Математика с.99 Дизайн та
технології с. 73 |
19. |
06.04 2020 |
Дистанційно |
1. Робота над проєктом плану виховної роботи. 2. Складання
плану роботи у період весняних канікул. 3. Пошук ресурсів для здійснення онлайн- навчання |
8.00 – 14.00 |
Пошукова робота в
мережі Інтернет.
|
20. |
07.04 2020 |
Дистанційно |
1. Добірка матеріалу до батьківських зборів 2.Вебінар « Ігри на розвиток пізнавальної сфери дітей
дошкільного та молодшого шкільного віку» https://www.youtube.com/watch?v=k84RKvLENOk |
8.00 – 14.00 |
Пошукова робота в
мережі Інтернет.
|
21. |
08.04 2020 |
Дистанційно |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2. Підбір
матеріалу до занять. 3. Перегляд майстер-класу» Складання ментальних карт як
технологія креативності» https://www.youtube.com/watch?v=LdcQsjxMR64 |
8.00 – 14.00 |
Пошукова робота в
мережі Інтернет.
|
22. |
09.04 2020 |
Дистанційно |
1. Упорядкування дидактичного
матеріалу 2. Перегляд інформаційно-методичної літератури
«Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів» 3. Ментальні мапи. Онлайн- курс
«Бери й роби» https://www.youtube.com/watch?v=YkVrPgwy8AA |
8.00 – 14.00 |
Пошукова робота в
мережі Інтернет.
|
23. |
10.04 2020 |
Дистанційно |
1.Складання завдань для діагностичної роботи
з ЯДС. 2. Індивідуальні консультації
для учнів. 3. Упорядкування дидактичного матеріалу. 4. Підбір
текстів для читання учнями з батьками. Рефлексія.
Онлайн- курс «Бери й роби» https://www.youtube.com/watch?v=IT0AFpAhMSA |
8.00 – 14.00 |
Пошукова робота в
мережі Інтернет.
|
24. |
13.04. 2020 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3.Виготовлення
дидактичного матеріалу. 4. Проходження дистанційного курсу на
платформі Prometheus «Цифрові
комунікації в глобальному просторі» |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
ЯДС с. 77 Читання с. 130
Математика с.100
|
25. |
14.04. 2020 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3. Проходження дистанційного курсу на
платформі Prometheus «Цифрові
комунікації в глобальному просторі» |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
ЯДС с. 78 -79 Читання с. 131
Укр. мова с. 87
|
26. |
15.04. 2020 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3. Проходження дистанційного курсу на
платформі Prometheus «Цифрові
комунікації в глобальному просторі» |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
ЯДС с. 80 -81 Читання с. 132
Укр. мова с. 88 Математика с. 101 |
27. |
16.04. 2020 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3. Проходження дистанційного курсу на
платформі Prometheus «Цифрові
комунікації в глобальному просторі» |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
Укр. мова с. 89 Математика с. 102 |
28. |
17.04. 2020 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3. Проходження дистанційного курсу на платформі
Prometheus «Цифрові комунікації в глобальному просторі» |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
Читання с. 133
Укр. мова с. 90 Математика с. 103
Дизайн та
технології с. 79 |
29. |
21.04. 2020 |
Дистанційно |
1.Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна
мережа Viber) 2. Опрацювання
додаткової науковопопулярної літератури для підвищення теоретичного та
наукового рівня у початкових класах 3.
Продовжити розробляти та підбирати
матеріали до тематичної перевірки знань школярів |
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
ЯДС с. 82 -83 Читання с. 134
-135
Укр. мова с. 88
|
30. |
22.04. 2020 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3.Продовжити
розробляти та підбирати матеріали для
діагностичної перевірки знань школярів з математики 4. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «
Формувальне
оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу» |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
ЯДС с. 84 -85 Читання с. 132
Укр. мова с. 91 Математика с. 104 |
31. |
23.04. 2020 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах |
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
Укр. мова с. 92 Математика с. 105 |
32. |
24.04. 2020 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3.Перегляд
вебінару «Валізка творчих вправ на уроках літературного читання початкової
школи». https://www.youtube.com/watch?v=ggpw3va9kBc
|
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
Читання с. 133
Укр. мова с. 93 Математика с. 106
Дизайн та
технології с. 79 |
33. |
27.04 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі.
3.Консультації з батьками в телефонному режимі.
4.Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей.
5.Опрацювання
фахової та періодичної літератури. |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 –12.30
12.30- 14.00 |
ЯДС – с. 82 – 83 опрацювати. Математика – Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=3WYFg2XCHTo с.103 № 2 усно, № 3 усно, № 4 усно, № 5
письмово. Укр. мова – с. 84
впр.215усно, с с. 85 ознайомлення з правилом, впр.216 письмово, впр.217
письмово. Читання - с. 127 – 129 – текст « Великдень», вірші «
Великдень» та « Писанка» виразно читати по 3 раза.
|
34. |
28.04 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі.
3.Дослідження досвіду роботи з використанням
технологій дистанційного навчання передових вчителів і науковців. 4.Розробка завдань та підбір матеріалів
для діагностичної перевірки знань школярів з української мови . |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
ЯДС – с. 84 – 87 опрацювати. Математика –
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=PSByMJTI6yE с. 104 № 5 письмово https://www.youtube.com/watch?v=KW5z0K82L8U с. 105 № 4 усно с. 106. № 3 письмово, №4 письмово, №5 (2) письмово . Укр.мова Переглянути відео: |
35. |
29.04 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі.
3. Перегляд вебінару на сайті Всеосвіта «Розвиток
творчого мислення учнів в початкових класах НУШ». |
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
ЯДС – перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=TRxpQvgguMg с. 88 – 91 опрацювати. Укр.мова
https://www.youtube.com/watch?v=pMdV_SzeRFg&fbclid=IwAR1sh9SO1--VHvEph5p8NNxKXbWWdDdonDo1IAkmoDE3xI4ikgZXCUaVaBY&app=desktop Виконуємо роботи за вказівками в відео. https://www.youtube.com/watch?v=RoLUHQD32pI ( В кого нема можливості переглянути відео виконуємо
с.87. впр.221 письмово, впр.222 письмово, впр.223 письмово) Математика
-переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=00r7J1kEbH4 С. 107 № 5 письмово. Читання -
перегляньте відео С. 129 – 131- чит. « Лисичка і Рак» - чит і переказ.
|
36. |
30.04 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі.
3.Консультації з батьками в телефонному режимі.
Отримання інформації від батьків про стан здоров`я дітей. |
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
Укр. мова - записуємо слова https://www.youtube.com/watch?v=5sPCKyxJvMw&fbclid=IwAR3tz3PANCfSAc1hCjj6nfExaFgG8tRSDI4MCEKkBJhyCIe92qUIq6nv_2s&app=desktop с. 88 впр.224 усно, впр 225-
226 письмово Читання
https://www.youtube.com/watch?v=BmilsLqqKOc&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0RlMPjnI0JKMjgKpMVv5FePesxsUD68cOARGl3ixjKnh8Pi7V-pyw-XoA (швидко читаємо) С. 130 – 131 – читаємо текст
« Лисичка і Рак» , даємо відповіді на питання. Математика - перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=tgX9R7zkABo с. 108 № 2 усно, №3 письмово,
№ 5 письмово; перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=py9HhV4RGFQ
|
37. |
04.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі.
3.Перегляд
вебінару «Технологія розвитку критичного мислення». |
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
ЯДС - переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=avy_sEYQ4wI с. 92 – 95 – опрацювати Математика С. 111 № 5 письмово, с. 112 №5 письмово, №6 письмово С. 113 № 3
письмово Укр. мова - с. 90 впр.228 усно, впр.229 письмово,
впр.230 письмово.
|
38. |
05.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі.
3.Перегляд вебінару «Компетентнісні завдання з
розвитку мовлення в початковій школі». https://www.youtube.com/watch?v=NL4lohCfZCw
4Проходження
дистанційного курсу на платформі Prometheus «Коронавірусна інфекція: факти
проти паніки»
|
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
ЯДС – с. 98 – 102 - опрацювати Укр мова Діагностична робота Диктант Математика - с. 114 № 5 ( 1 та 2 стовпчики) письмово; С. 116 № 2 письмово; № 3 усно; вивчити правило с. 116;
№4 письмово.
|
39. |
06.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі.
3.Перегляд вебінару
«Практичні прийоми розвитку навичок критичного мислення в учнів початкової
школи» https://www.youtube.com/watch?v=UAJIx6aLjjk 4.Проходження
дистанційного курсу на платформі Prometheus «Коронавірусна інфекція: факти
проти паніки»
|
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
ЯДС – с. 103 – 107 – опрацювати. Математика - с.
117 № 1 усно, с. 118 №3 письмово, №4 усно, №5 усно, № 6 письмово, № 7
письмово. Українська мова – с. 91 впр.231 письмово, впр.232
письмово. Читання – с. 131 – 132
« Принцеса на горошині» читати 3 рази і переказувати.
|
40. |
07.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі.
3.Онлайн
консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання.
4. Виготовлення
дидактичного матеріалу для
уроків математики.
5. Перегляд відео «Майстер клас з LEGO» https://www.youtube.com/watch?v=hMGh5gu4UsA 6.Проходження
дистанційного курсу на платформі Prometheus «Коронавірусна інфекція: факти
проти паніки»
|
8.00 – 8.40
8.40 – 10.00
10.00 - 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 - 14.00 |
Читання Діагностична робота Аудіювання Ледача подушка https://www.youtube.com/watch?v=mnDCQ_xX94M Математика – пригадали https://www.youtube.com/watch?v=xaTH_pP0nb0 повторили https://www.youtube.com/watch?v=cBoNoGEatFw с. 119 №1 (1 і 2
задачі) письмово, №2 письмово, №3 письмово, №4 письмово Укр мова – с.92 впр.234 письмово, впр. 235 письмово,
впр.236 письмово.
|
41. |
08.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3.Перегляд відео уроку з інтегрованого
курсу " Я досліджую світ" 2 клас
https://www.youtube.com/watch?v=hhU86r_U7rE
4.Проходження
дистанційного курсу на платформі Prometheus «Коронавірусна інфекція: факти
проти паніки»
|
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Математика - с.120 № 1 (1,2,3 задачі) письмово, № 2
письмово Укр.мова - с. 93
впр.237 усно, впр.238 письмово, Читання - с. 131 – 133
« Принцеса на горошині» читати 2 рази і дати відповіді на питання.
|
42. |
12.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3.Проходження
дистанційного курсу на платформі Prometheus «Коронавірусна інфекція: факти
проти паніки» 4.Перегляд
вебінару «Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ» https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-riznih-vidiv-pamati-v-pocatkovih-klasah-nus-141.html |
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
ЯДС – переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=XWdhfw091gw с. 108 – 109 - опрацювати Математика – с. 121 № 1 усно, № 2 усно, № 3 письмово, №
4 письмово, № 5 письмово Укр. мова - с. 95
впр. 241 усно, с. 95 опрацювати правило, впр. 242 письмово, с.96 опрацювання правила, впр.243
письмово ( 5 речень) |
43. |
13.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі.
3.Перегляд
майстер-класу "Українська мова -
це цікаво" https://www.youtube.com/watch?v=KGvqQ8fZ8Aw
|
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
ЯДС Діагностична
робота Математика – перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=slEJb2XWvGQ с. 122 №3 письмово, с.123 №7 письмово, №8 письмово. Укр. мова – С. 96 впр.244 усно, впр. 245 письмово(
списати частини тексту, які мають бути першою та другою) Читання – С.133 – 134 « Далекий голос зозулі» - читати
3 рази, переказувати, відповідати на питання.
|
44. |
14.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3.Перегляд майстер-класу
« Інтегрований підхід у навчанні молодших школярів»
https://www.youtube.com/watch?v=jGHbp9i1J3A
|
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
Математика –переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=YZXdJvQmtlQ с. 124 №2 письмово, №3 (1 задача) письмово, с. 125№2
письмово, № 3 письмово, Укр. мова – переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=ATcJq5F317E с.97.впр.246 усно, опрацювати правило с. 97, впр. 247 (
списати основну частину), Читання – с. 134 – 136 « Іди, іди дощику» читати 3
рази, переказувати, відповідати на питання.
|
45. |
15.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
|
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
Математика Підсумкова діагностична робота з математика Укр. мова – с. 98 впр. 249 ( списати основну частину
тексту), впр.250 – 251 усно. Читання- с. 136 – 137 « Мама», « Все починається з
мами» Читати по 3 раза, дати відповіді на питання.
|
46. |
18.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації
для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3.
Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі 4.Підготовка до онлайн – консультацій в умовах
навчання в дистанційній формі 1.
|
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
ЯДС – перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=iXdDdddipas с. 110 – 113 – опрацювати. Математика – с. 126 № 2 усно, № 4 письмово, переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=FaTvvVEBTX4 с. 127 № 2 письмово, № 3 письмово, №4 письмово, вивчити
таблицю множення на 4. Читання – с. 138
- читати виразно.
|
47. |
19.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
|
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
ЯДС – с. 114 – 118 опрацювати Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=EVRmImP7bT8 Математика – перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=S-r_Bab6sF4 https://www.youtube.com/watch?v=pjK-8CV4fDM с. 128№2 усно, № 3 письмово, с. 129 №№ 2- 5 усно, № 6 письмово Укр. мова – с. 99 впр.252 письмово( списати), впр.253 -
254 усно
|
48. |
20.05 |
Дистанційно |
1.Підготовка
і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.Індивідуальні
консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3.Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4.Підготовка до онлайн – консультацій в умовах
навчання в дистанційній формі
|
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
ЯДС – переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=pMup_Stk2cc с. 118 – 121 опрацювати Математика – переглянь відео і продовж пісеньку https://www.youtube.com/watch?v=suqDZJwNE78 с. 130 -Завдання
1 ( задача 1 усно,задача 2 письмово, задача 3 усно), завдання 2 ( задача 1 письмово). Укр. мова – с. 100 впр. 255 письмово, впр. 256 усно,
257 письмово, впр. 258 усно. Читання - с. 139
« Ромашка» - читаємо 3 рази, переказуємо, відповідаємо на питання.
|
49. |
21.05 |
Дистанційно |
1.Підготовка
і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.Індивідуальні
консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3.Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4.Підготовка до онлайн – консультацій в умовах
навчання в дистанційній формі
|
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Математика — с. 131 №3 ( 1,2,3 стовпчики усно, а 4, 5 письмово), №4
письмово обидві задачі. с. 131 № 2 усно (вчимо таблицю множення числа 6),№3 —
4 письмово, № 5 усно. Укр. мова — впр. 259 письмово, впр. 260 усно, впр. 261
письмово, впр.262 усно, 263 усно, 264 усно. Читання — с 140 — 141 опрацювати.
|
50. |
22.05 |
Дистанційно |
1.Підготовка
і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.Індивідуальні
консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3.Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 4.Підготовка до онлайн – консультацій в умовах
навчання в дистанційній формі
|
8.00 – 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Математика – с 133 № 1 усно №3 ( перша задача усно, друга задача письмово), № 4
письмово, №5 письмово. Укр. мова – с. 104 впр.265 – 267 письмово. Читання – читаємо текст 3 рази, переказуємо, даємо відповіді
на питання.
|
51. |
25.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
|
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
ЯДС – переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Skyh1yfdCIE с. 122 – 126 –
опрацювати Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=MnKZXhxeLFg Математика – с.
134 № 2 усно, №3 усно, № 4 усно, №5 письмово. №6 письмово, с. 135 №1
письмово,№2 усно, №3 письмово,№ 4
усно, № 5 ( перша задача письмово). Укр. мова – с.
105 впр.268 письмово, впр.269 письмово.
|
52. |
26.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
|
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
ЯДС – переглянь
відео https://www.youtube.com/watch?v=a1mUPwRmjI0 с. 131 –
135опрацювати Математика –
с.136 №2 усно, №3усно, №4 усно, №5 письмово, №6 письмово. Укр. мова – с.
106 впр.270 272 письмово ( списати уникнувши повторів), впр.273 усно, впр.
274 усно.
|
53. |
27.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
|
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
ЯДС – переглянь
відео https://www.youtube.com/watch?v=Za3A1kBULMM 136 -142 –
опрацювати. Математика - с. 137 №1 усно, №2 усно, №3 обидві задачі
письмово, №4 письмово, № 5 письмово. Укр. мова – с.
107 впр. 275 усно, впр.276 списати, визначивши правильну послідовність частин
тексту. Читання - читаємо текст 3 рази, переказуємо, даємо відповіді
на питання.
|
54. |
28.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
|
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
Математика – с.
138№ 1 всі чотири задачі письмово, №2 письмово. Укр. мова – с.
108 впр. 277 записати 5 зв’язаних за змістом речень до малюнка. Читання - читаємо текст 3 рази, переказуємо.
|
55. |
29.05 |
Дистанційно |
1.
Підготовка і
розміщення завдань для учнів 2 класу
( соціальна мережа Viber) 2.
Індивідуальні
консультації для учнів 2 класу в онлайн – режимі. 3.
Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
|
8.00 - 8.40
8.40 – 11.00
11.00 – 14.00
|
Математика – с.
139 №№ 1 – 4 усно. Укр. мова – с.
109 впр.278 усно. Читання - читаємо текст 3 рази, переказуємо, даємо відповіді
на питання.
|